piątek, 3 kwietnia 2009

Napiszę lepszego... a może nie?

Więc w końcu uległem i załozyłem bolga na Bloggerze...

Na początku miałem napisać własny engine, jak zawsze :) Jednak jest tyle ciekawszych innych rzeczy że ten blog "zakłada" się już od roku, a z własnego rozwiązania nie ma nawet katalogu na localhoscie...

Po prostu muszę wyleczyć się z robienia lepiej, szczególnie kiedy gotowe rozwiązania są za darmo, tuż pod ręką. Więc założyłem na szybko to konto, nawet szablon jest najbardziej domyślny, tytuł niemal przypadkowy.

Lepszy blog w garści niż gołębie na dachu (nie znosimy ich).

2 komentarze:

  1. No proszę, widzę, że Ciebie też przywiało na Blogspot :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, no tak, już od dawna o tym myslałem, a od niedawna mam fon który potrafi wysyłać własnie na blogspot i nie mogłem się oprzeć - musiałem przetestować :)

    OdpowiedzUsuń